آموزش عیب یابی پکیج لورچ با مدرک معتبر

آموزش تعمیرات پکیج چیلر کولرگازی با مدرک رسمی زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور جهت ورود به بازار

سلام من در خدمت شما هستم هر سوالی دارید از من بپرسید...

ثبت نام از طریق واتس اپ
Close and go back to page

در کلاس آموزش تعمیرات و نصب پکیج، عیب یابی انواع پکیج ها از جمله پکیج لورچ مورد توجه قرار می گیرد. این مقاله که توسط تیم فنی اموزشگاه دانش تاسیسات از منابع معتبر تهیه گردیده است به شما کمک میکند تا با مطالعه این آموزش بتوانید پکیج خود را تعمیر کنید.

برای عیب یابی پکیج در این حالت قبل از هر کاری باید بررسی کنید که گاز و برق پکیج وصل باشد اگر علت این مشکل این نبود پس شیر ورودی آب را بررسی کنید.

و اما در عیب یابی پکیج لورچ در مواجه شدن با این مشکل باید به چند نکته دیگر توجه کنید.

یکی از این نکات خرابی جرقه است که به هر دلیلی می‌تواند اتفاق بیوفتد  یکی از دلایل آن مشکل از الکترود دستگاه است که برای تعمیر پکیج لورچ در این حالت باید تعویض شود.

یکی دیگر از مواردی که ممکن است در آن حالت پکیج روشن نشود روشن نشدن شعله است در صورتی این اتفاق می‌افتد که پکیچ لورچ رسوب گرفته است و برای تعمیر پکیچ لورچ باید رسوب زدایی شود.

چند نمونه کد خطا در پکیج:

کد خطای E0:

این خطا معمولاً ناشی از مشکل عدم ارتباط ترموستات دستگاه است.

کد خطای E1:

بروز این خطا در پکیج لورچ مربوط به عدم اشتعال در دستگاه است. در هنگام بروز این مشکل دکمه C را فشار دهید تا دستگاه از حالت قفل خارج شود و اگر برطرف نشد، از یک سرویس‌کار کمک بگیرید.

کد خطا E2:

زمانی که این خطا نمایش داده می‌شود یعنی عملکرد سوییچ هوا دچار اختلال شده است.

کد خطای E3:

زمانی که ترمیستور سیستم گرمایشی دستگاه دچار اختلال شود، چنین خطایی بروی می‌کند. برای رفع چنین مشکلی باید با فشار دکمه C دستگاه را از حالت قفل خارج نمایید و اگر مشکل برطرف نشد، از یک کارشناس کمک بگیرید.

کد خطای E4:

در هنگام بروز این خطا باید بدانید که سنسور آب مصرفی دستگاه دچار اختلال شده است.

کد خطای E5:

بروز این خطا موجب می‌شود تا شعله دستگاه کاهش پیدا کند و نشانه بروز مشکلی در مدولاتور مربوط به شیر گاز دستگاه است.

کد خطای E6:

عیب‌یابی آبگرمکن دیواری لورچ زمانی که خطای E6 بر روی نمایشگر آن ظاهر شود نیز مربوط به زیاد شدن دمای دستگاه به بیش از ۹۰درجه است. این خطا در پکیج لورچ موجب می‌شود تا مدار گرمایشی دستگاه برای مدتی خاموش شود ولی آب مصرفی همانند شرایط عادی در دسترس خواهد بود. زمانی که موفق به عیب‌یابی پکیج لورچ شدید، بهتر است مدتی به دستگاه زمان دهید تا دمای آن به‌طور خودکار تا ۶۰درجه کاهش یابد.

کد خطای E7:

زمانی که پکیج قفل می‌کند و خطای E7 را نشان می‌دهد، یعنی در عملکرد جابجایی فشار هوای دستگاه مشکلی به وجود آمده است که باید توسط یک تکنسین ماهر بررسی شود.

کد خطای E8:

در هنگام بروز این خطا، پکیج قفل می‌کند و نشان‌دهنده این است که فشار آب دستگاه به‌ شدت کاهش یافته است. برای برطرف کردن این خطا باید لوله‌کشی دستگاه بررسی شود و میزان آب ورودی و نشتی آب دستگاه مورد بررسی قرار بگیرد.

کد خطای E9:

این خطا نشان می‌دهد که دمای دستگاه به بیشتر از ۱۰۰درجه رسیده است و کلید حرارتی حد دچار اختلال شده است. برای رفع این خطا ابتدا دکمه C را نگه دارید تا این که دستگاه باز شود و اجازه دهید تا دمای دستگاه به‌ طور خودکار به ۶۰درجه برسد و دوباره شروع به کار کند

 

مطالب علمی

ارتباط با آموزشگاه دانش تاسیسات

شعبه تهران

شهر ری، سه راه ورامین، خیابان شهید غیوری، کوچه صالحی ، سرای محله شهید غیوری

تلفن:  09030770446

02136657315 - 02133372675

لوکیشن آموزشگاه دانش تاسیسات تهران

--------------------------

شعبه اصفهان

هشت بهشت غربی، انتهای ملک شمالی، نبش کوچه ریخته گران، روبروی قرض الحسنه ابوذر

تلفن: 03132722459

09909516260

09030770446

 لوکیشن آموزشگاه اصفهان

سامانه پیامک

5000203002020

جهت ثبت نام مشخصات خود را به شماره فوق پیامک نمائید.