تعمیر پکیج در تهران (100% تضمینی) با مدرک معتبر

آموزش تعمیرات پکیج چیلر کولرگازی با مدرک رسمی زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور جهت ورود به بازار

سلام من در خدمت شما هستم هر سوالی دارید از من بپرسید...

ثبت نام از طریق واتس اپ
Close and go back to page

جهت بازدید کارشناسی و تعمیر پکیج خود هم اکنون تماس بگیرید

09104130636

تصویر و مدل پکیج خود را به همراه توضیح عیب دستگاه را از طریق واتس آپ با گوشی موبایل خود ارسال کنید

 

نام تعمیرکار

محدوده خدمات

واتس آپ

علی رستمی

تهران-جنوب و شرق

 

رضا احمدی

تهران - مرکز و غرب و شمال

 

رضا معینی

اصفهان

 

پکیج

با شروع فصل سرما و روشن شدن پکیج شما و افزایش، دمای پکیج به منظور گرم کردن محیط معمولاً عیب هایی در پکیج ایجاد می گردد. به همین علت در ابتدای فصل سرما بیش از بقیه فصول خرابی های پکیج نمایان می گردد.

 

کارشناسان ما در بسیاری از موارد به صورت مشاوره تلفنی رایگان و راهنمایی کردن شما، نسبت به رفع عیوب پکیج شما اقدام می نمایند.

اگر پکیج روشن نمی شود یا پکیج گرم نمی شود یا شما نیازمند هواگیری پکیج هستید مقالات مربوطه را مطالعه نمائید. همچنین در صورت علاقه به فراگیری آموزش تعمیر پکیج می توانید از طریق همین سایت ثبت نام کنید.

 

رسوب گیری مبدل پکیج

رسوب گیری مبدل به علت سختی آب به وجود می آید به این صورت که کلسیم و منیزم در سیستم گرمایش رسوب می کنند و همین امر سبب اختلال در عملکرد دستگاه می شود .در این حالت مبدل که در شکل فوق مشاهده می نمایید از دستگاه جدا می شود و توسط اسید و با فشار توسط دستگاه مخصوص رسوب زدایی می گردد.

 

تعمیر پکیج

سرویس پکیج

سرویس و تعمیر پکیج در تهران و اصفهان شامل سرویس جزئی قطعه و یا سرویس کلی دستگاه می باشد که با توجه به بررسی های لازم و شناخت عیب اقدامات لازم صورت می گیرد. سرویس کلی دستگاه پکیج شامل تعویض کلیه سنسورها و شتشوی مبدل ها و لوله های مسی یا تعوض لوله ها و انجام کلیه امور در جهت بهبود عملکرد دراز مدت دستگاه.

 

تعمیر پکیج در تهران و اصفهان

 مجموعه دانش تاسیسات برگرفته از کادری مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی در شهر تهران و اصفهان با گارانتی خدمات و انجام آن در اسرع وقت جهت سرویس انواع پکیج های ایرانی و خارجی در تهران و اصفهان در اسرع وقت کافی است با ما تماس بگیرید تا نزدیک ترین تعمیرکار ما به محل شما را برای انجام خدمات اعزام شود تا در محل شما اقدام به سرویس پکیج و تعمیر و راه اندازی نماییم.

مجموعه تعمیرکاران تخصصی پکیج دانش تاسیسات

 تعمیرکاران ما دارای علم به روز و تجربه درخشان در رفع این مشکلات دارند. انها در کمترین زمان ممکن عیب دستگاه شما را پیدا و رفع می کنند.

* اگر سیستم گرمایش کار میکند ولی رادیاتور ها گرمای مطلوب را ندارند!

*اگر سیستم آب گرم مصرفی گرمای مطلوب را ندارد!

*اگر آب مصرفی مناسب ولی سیستم گرمایش کار نمی کند.

*اگر پکیج دیواری آبگرم انفجاری روشن می شود.

*اگر فشار آب در مدار گرمایش افت پیدا می کند.

*اگر آب مصرفی پکیج دیواری آبگرم دچار نوسانات می شود.

*اگر با افزایش دما ، فشار مدار گرمایش افزایش می یابد.

*اگر فشار در مدار گرمایش خود به خود بالا می رود و شیر اطمینان عمل می کند.

*اگر دمای مدار گرمایش خوب است ولی دمای آب مصرفی کم است

برای انجام هریک از خدمات بالا می‌توانید با مرکز مجاز تعمیر پکیج اصفهان با ما گرفته تا در کم‌ترین زمان ممکن با اعزام یک کارشناس به شما کمک کنیم.

 با صرف هزینه های کمتر بابت سرویس پکیج خود از پرداخت هزینه های گزاف تعمیرات جلوگیری نمایید.

آموزش نحوه سرویس پکیج در اصفهان برای کاهش هزینه تعمیر پکیج شما درتهران و اصفهان است.

مشتریان گرانقدر شرکت دانش تاسیسات ما در شهر اصفهان قبل از انجام سرویس پکیج و یا هر عملیات دیگر، مراحل زیر را طی کنید و سپس اقدام به تعمیر یا سرویس پکیج کنید:

1- دوشاخه دستگاه  پکیج دیواری را از پریز برق بکشید.

2-با پای برهنه یا دستان مرطوب به پکیج دست نزنید.

3-مواد قابل اشتعال یا گرمازا را از محل پکیج دور کنید.

بعد از اتمام کار و قبل از روشن کردن پکیج تمامی موارد ایمنی پکیج را چک کنید. و با گروه تخصصی تعمیر پکیج دانش تاسیسات تماس حاصل فرمائید.

 

سرویس دوره ای پکیج در شهر تهران و  اصفهان شامل موارد زیر می شود:

 

رسوب زدایی مبدل گرمایی پکیج درتهران و اصفهان

 مبدل گرمایی پکیج از اجزای بسیار مهم آن است. در صورت رسوب گرفتن این مبدل به علت سختی آب اصفهان، آب به خوبی گرم نمی شود و باعث می شود مشتری ما در اصفهان درجه پکیج را بالاتر از حد معمول ببرد و درنتیجه انرژی بیشتری صرف تولید گرما شود، ضرر دیگر آن فشار به پمپ سیرکولاتور است.

برای رسوب زادیی از مواد متناسب با پکیج در اصفهان استفاده کنید و هرگز از فراورده های نفتی یا محلول های زبر و سابنده بهره نگیرید.

 

سرویس دودکش پکیج 

سیستم دودکش پیکج : این کنترل باید به صورت سالیانه انجام شود، در صورت نقص دودکش و عمل نکردن سنسور دود، امکان پخش گاز دی اکسید کربن در منزل وجود دارد، کوران طبیعی هوا در داخل  مسیر دودکش باید وجود داشته باشد، همچنین مسیر دودکش عاری از مواد و اشیای خارجی بوده و گرد و خاک آن را فرا نگرفته باشد.

 

سرویس مشعل پکیج

مشتری عزیز ما مشعل ها نقش مهمی در گرمای تولید شده توسط پکیج شما دارند، برای عملکرد بهتر مشعل، این قطعه باید به صورت سالیانه تمیز و نازل های آن کنترل شوند.

 

بازدید پمپ 

مشتری عزیز ما می دانیم که پمپ سیرکولاتور که از اجزای مهم پکیج است، باید بصورت سالیانه بازدید شده تا در صورت گرفتگی احتمالی از خرابی آن جلوگیری شود و با آزادسازی محور پمپ بتواند به راحتی به گردش دربیاید و فشار کمتری به آن وارد شود. حتی ممکن است پمپ سیرکولاسیون پکیج نیاز به هواگیری داشته باشد برای انجام این کار بعد از خاموش نمودن دستگاه و پر شدن سیستم شوفاژ از آب با باز کردن پیچ اتوماتیک هواگیر این کار را انجام دهید. بعد از اتمام کار پیچ را محکم ببندید تا آب نشت نکند.

پمپ پکیج

سیستم های ایمنی پکیج

مشتری عزیز ما سیستم های ایمنی پکیج مانند قطع خودکار گاز در صورت روشن نشدن مشعل، سیستم تنظیم جریان گاز، سنسور فشار و دود باید هر سال بازدید و سرویس شوند، چک نکردن سیستم های ایمنی پکیج عواقب سنگینی را به همراه دارد.

 

کنترل فیلتر پکیج

مشتری عزیز ما همانطور که در ابتدای متن نیز ذکر شد، تمامی فیلترها و به خصوص فیلترهای موجود در مسیر جریان آب به دلیل امکان نشتی های احتمالی در آن باید بازدید و سرویس شوند، نشتی ها را بگیرید یا اگر فیلتر دیگر کارایی لازم را ندارد آن را تعویض کنید

 

هواگیری پکیج

مشتری عزیز ما برای کم کردن سر و صدای ناشی از کار پکیج و کمک به کار سیستم، عمل هواگیری از لازم ترین موارد سرویس پکیج است، با استفاده از پیچ هواگیر اتوماتیک و دقت لازم این کار را انجام دهید.

 

تنظیمات فشار آب و گاز و کنترل حرارت

مشتری عزیز ما از نشانه های سرویس پکیج مناسب، تنظیمات خوب دستگاه است، این کار به نسبت حساس را به سرویس کار  و تعمیرکار مجرب بسپارید تا با توجه به نوع پکیج، محل، عوامل جانبی و فشار وارد شده به پکیج به درستی این کار را انجام دهد.

  

 

چگونه تعمیر پکیج خود را به عهده بگیریم؟

اگر قصد دارید به صورت حرفه ای پکیج  خود را تعمیر کنی و نیاز به کمک داری این مقاله را تا اخر بخون و با ما همراه باش. ما به شما یاد میدیم چطوری تعمیر کار پکیج خودت باشی.

مرحله اول: اگر پکیج شما روشن می شود ولی کد عیب روی صفحه آن ظاهر می شود یا چراغ های آن به صورت چشمک زن خاموش و روشن میشه میتونی ابتدا از طریق کدهای خطای پکیج های مختلف عیب پکیج را پیدا کنی! به همین راحتی

البته ما در ادامه این صفحه به شما کمک می کنیم تا بتونی هر کدام از عیوب را برطرف کنی و پکیج را راه اندازی کنی.

پس با ما همراه باش...

 

پیدا کردن عیب پکیج جهت تعمیر پکیج

برای این کار نوع پکیج خودت را از بین اسم های زیر انتخاب کن

پکیج بوتان پرلا

بوتان مدل ورونا

پکیج ایران رادیاتور مدل E 24 CF – M24CF – E 24 FF – M 24 FF

پکیج ایران رادیاتور (L24(FC , FF

لورچ

آریستون

پکیج گلدایران

سونیه دوال

پکیج بای کن نیلاپلاس

پکیج آلتا و اوپتیما

اگر اسم پکیج خودتون را پیدا نکردید اینجا را کلیک کنید و پکیج خودتونو پیدا کنید.

مثلا اگر پکیج شما بوتان هست می تونید از صفحه مربوطه کد عیبش را پیدا کنید و در توضیحات ببینید دقیقا مشکل پکیج تون چیه.

اگر پکیج شما جزء اسامی بالا نبود از طریق این لینک پکیج خودتون را پیدا کنید.

مثلا جدول پائین کدهای خطای پکیج گلدایران را توضیح داده

کدخطا

مفهوم کد خطا

E1

عدم تشکیل یا تشخیص شعله

E2

فعال شدن کلید حرارتی(کلید حد)

E3

اشکال در سیستم تخلیه دود

E4

افت فشار آب مدار گرمایش

E6

اشکال درNTC مصرفی

E7

اشکال درNTCشوفاژ

E9

انجماد در سیستم گرمایش( افت دمای سیستم به کمتر ازC°2)

 حالا به این صفحه نمایشگر پکیج خودتون نگا کنید اگر از نوع پکیج گلد ایران هست و خطای E1 رانشون میده یعنی پکیج شما در زمان تشکیل شعله دچار مشکل شده و شعله قبل از تشکیل خاموش میشه

تعمیر پکیج

اگر پکیجت صفحه نمایش نداره و یه سری چراغ ال ای دی روش وجود داره مثل شکل زیر بازهم تعداد روشن و خاموش شدن چراغها در ثانیه داره بهت کد عیب را اعلام میکنه پس دقت کن این چراغها برای قشنگی روشن و خاموش نمیشه داره باهات حرف میزنه عزیزم!

“Perla”

LCD

چراغ

وضعیت پتانسیومتر

عیب

دماچشمک زن

سبز

زمستانه/تابستانه

آماده به کار با رسیدن به دمای درخواستی پتانسیومتر(دمای قطع)

E01+ ثابت

قرمز

زمستانه/تابستانه با بازشدن آب

عدم تشکیل شعله (شیرگاز،جرقه زنی،حسگر)پس از 2مرتبه جرقه زنی

E02+ ثابت

قرمز

زمستانه/تابستانه با بازشدن آب

قطعی،خرابی یا عمل کردن کلید حرارتی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوب که چی حالا باید چیکار کنیم

حالا که فهمدی چرا پکیج مشکل داره کار برات خیلی راحت و ساده میشه

 

حالا اگه پکیج شما اصلا روشن نمیشه باید چیکار کنی؟

ببین در این حالت یا برق ورودی و کلید برق پکیج خراب شده و اصلا برق داخل دستگاهت نمیاد مثلا دوشاخه خراب شده یا محافظ برق سوخته یا برق پریز اتصالی کرده و قطع شده یا متاسفانه برد پکیج سوخته و یه هزینه درست و حسابی میزاره روی دستت!

نگران نباش حتی اگه برد پکیجت سوخته بازم ممکنه با هزینه کمی تعمیر بشه به شرطی که بردپکیج را برای تعمیر به هر کسی ندی که تازه داغونش میکنه و از بینش میبره. الان که دارم این مقاله را مینویسم بهمن 99یکعدد برد نو پکیج ایران رادیاتور در حدود 1.5 میلیون تومان هزینه داره پس مراقب باش.

 برد پکیج

اگر پکیج روشن میشه ولی شعله تشکیل نمیشه

ممکنه شیر گاز پکیج خراب شده و همین موجب عدم ورود گاز برای تشکیل شعله شده و کد عیب مربوطه نمایش داده میشه در برخی موارد ممکنه گاز ساختمان قطع باشه یا گازاز پای کنتور قطع شده که همین عامل باعث عدم تشکیل شعله و نمایش کد عیب میشه.

ممکنه گاز و شیر گاز مشکلی نداره ولی ترانس جرقه سوخته و در زمان جرقه زدن کارنکنه و شعله تشکیل نشه  برای تست سالم بودن این قطعه می تونید صدای جرقه زدن را هم بشنوید اگر موقع تشکیل شعله صدای جرقه نمیاد ممکنه عیب از ترانس جرقه تون باشه

 

اگر فشار آب پکیج کم باشه

داخل پکیج ها کلید وجود داره که اگر فشار اب رادیاتور ها ( دقت کن منظورم فشار آب شهر نیستا) پائین بیاد اجازه روشن شدن پکیج در گرمایش را نمیده و پکیج را خاموش میکنه

پس حال چیکار کنیم؟

زیر پکیج را نگا کن یه شیر آبی یا مشکی معمولا پلاستیکی وجود داره. دیدی؟  نه منظورم  اون شیر های آب و گاز اصلی پکیج نیست منظورم یه شیر پاستیکی کوچیکه که زیر خود پکیج به سختی دیده میشه

قبل از اینکه این شیر را باز کنی مطمئن شو که فشار پکیج کمه این فشار معمولا روی گیج فشار بدنه پکیج نشون داده میشه و مقدارش باید حدود 1.5 تا 2 بار باشه اگر این فشار کمتراز نیم بار باشه پکیج خاموش میشه و اگر بالای 3 برسه خیلی خطرناکه چون ممکنه این شیر عمل کنه و همه اب داخل پکیج بپاشه داخل اشپزخانه یا تراس

اگر فشار اب پکیج کمه شیر پرکن را باز کن و فشار را تا 1.5 بار برسونید اگر شیر را باز کردید و فشار بالا نمیاد شب که فشار اب شهر بیشتر هست این کار را انجام بدید.

 

اگر عیب پرشر دود میده چیکار کنم

سنسور دود یا پرشر دود یک سنسور هست که اگر فشار دودکش دود خروجی کم باشه پکیج را خاموش میکنه و اجازه کار نمیده چون حدس میزنه فن داخل دستگاه از کار افتاده و این خیلی خطرناکه البته این موضوع در مورد پکیج های فن دار صادق هست و پکیج های بدون فن چنین سنسوری ندارند.

 شماتیک پکیج

اگر اب گرم حمام خوب گرم نمیشه

برای این عیب دلایل مختلفی وجود داره یکی از اونها میتونه رسوب گرفتن مبدل ثانیوه باشه که با اسید شویی میشه درستش کرد. در زیر تصویر رشو اسید شویی مبدل پکیج را براتون میگذارم البته دقت کنید چون طرف حساب شما اسید هست خیلی باید مراقب باشید.

 اگر دوست داری میتونی در کلاسهای آموزش تعمیر پکیج ثبتنام کنی و مدرک فنی حرفه ای بگیری

ارتباط با آموزشگاه دانش تاسیسات

شعبه تهران

شهر ری، سه راه ورامین، خیابان شهید غیوری، کوچه صالحی ، سرای محله شهید غیوری

تلفن:  09104130636 - 09030770446

02136657315 - 02133372675

لوکیشن آموزشگاه دانش تاسیسات تهران

--------------------------

شعبه اصفهان

هشت بهشت غربی، انتهای ملک شمالی، نبش کوچه ریخته گران، روبروی قرض الحسنه ابوذر

تلفن: 03132722459

09909516260

09030770446

 لوکیشن آموزشگاه اصفهان

سامانه پیامک

5000203002020

جهت ثبت نام مشخصات خود را به شماره فوق پیامک نمائید.