های پرشر سوییچ چیلر در چه مواقعی عمل می نماید؟
میزان مبرد داخل سیکل بالا باشد
وجود هوا داخل سیکل
دمای بیش از حد کندانسور ناشی از گردش هوای کم اطراف آن عدم رعایت تفواصل استاندارد نصب.
گردش هوای کم ناشی از نامناسب بودن محل نصب دستگاه ( پاسیو ، پارکینگ مسقف و ... ) کثیفی کویل کندانسور.
وجور کیپی در مسیر رفت مبرد به پنل ( داخل کویل کندانسور ، کیپی لوله مویین ، بسته بودن شیر رفت )
موتور فن کندانسور ضعیف شده ، برعکس می چرد و یا اصلا نمی چرخد.
نحوه تست:
بسته به طراحی ، این قطعه می تواند به دو صورت NO و یا NC عمل نماید:
NC : در حالت عادی کنتاکت های آن بسته می باشد و با عمل نمودن قطعه کنتاکت های آن جدا می گردد.
با استفاده از مولتی متر ( Buzzer ) صدای بوق بدهد.
با چمبر نمودن سیم های مرتبط به قطعه بر روی هم.
NO: در حالت عادی کنتاکت های آن باز می باشد و با عمل نمودن قطعه کنتاکت های آن باز می باشد و با عمل نمودن قطعه کنتاکت های آن بسته می گردد.
با استفاده از مولتی متر ( Buzzer ) صدای بوق ندهد.