آموزش تعمیرات مشعل (100% تضمینی + مدرک) | دوره های اموزشی با مدرک معتبر

آموزش تعمیرات پکیج چیلر کولرگازی با مدرک رسمی زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور جهت ورود به بازار

سلام من در خدمت شما هستم هر سوالی دارید از من بپرسید...

ثبت نام از طریق واتس اپ
Close and go back to page

 آموزش تعمیرات مشعل

دوره آموزش تعمیرات و عیب یابی مشعل های گازی و گازوئیلی  یکی از دوره های کاربردی و عملی فنی حرفه ای می باشد. آموزشگاه فنی دانش تاسیسات این دوره را به صورت کارگاهی در شعب خود برگزار می نماید. این دوره شامل نصب و راه اندازی مشعل های تکفاز گازی و گازوئیلی می شود که در قالب 20 ساعت آموزشی زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور برگزار می گردد. مدرک ارائه شده در این دوره قابل ترجمه و بین المللی می باشد. ازکاربردهای دیگر این دوره، آشنایی در دوره آموزش موتورخانه و آموزش چیلر جذبی می باشد. 

مونتاژ و دمونتاژ اجزاء مشعل، آشنایی با مدار برق و فرمان مشعلها، تعویض رله کنترل، حل مشکل ریست کردن در مشعل های گازی و گازوئیلی بخشی از مطالب ارائه شده در این آموزش می باشد.

دوره آموزش تعمیر مشعل- زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور      

نام دوره

شهریه(تومان)

شروع دوره

ثبت نام

سرویس و تعمیر مشعل (عمومی)

4.000.000

اردیبهشت 1403

ثبت نام 1- ثبت نام در دوره آموزش مشعل های تهران

سرویس و تعمیر مشعل (خصوصی)

6.500.000

با هماهنگی

ثبت نام 2- دوره آموزش مشعل های گازی در اصفهان

 تلفن ثبت نام :

09030770446

02133372675

03132722459

 

سرفصل دوره آموزش تعمیر و  سرویس مشعل

اصول نگهداری و تعمیرات انواع مشعل های گازی و گازوئیلی

عیب یابی سیستم سوخت رسانی مشعل ها

عیب یابی سیستم هوارسانی مشعل ها

رفع ایرادات مکانیکی مشعل های گازی و گازوئیلی

اصول عملی تنظیم شعله

مدار برق فرمان و قدرت مشعل ها

آشنایی با رله ها و رفع عیوب انواع رله ها

کاربرد مشعل در دوره چیلر های جذبی

مزایای اخذ مدرک تعمیرات مشعل فنی حرفه ای 

  ارائه گواهینامه ملی مهارت و قابل ترجمه از سوی سازمان فنی حرفه ای کشور

قابلیت ترجمه برای کلیه کشورهای خارجی جهت اخذ ویزای کار

امکان دریافت جواز کسب با مدرک اخذ شده از دانش تاسیسات

امکان اخذ نمایندگی از شرکت های معتبر با مدرک اخذ شده

معرفی به کار کارآموزان پس از پایان دوره آموزشی

 تعمیرات کامل و عملی پکیج های ایران رادیاتور و بوتان و انواع پکیج های خارجی و ایرانی

 مشعل- روش اجرای تعمیر مشعل های گازی و گازوئیلی

مدت برگزاری دوره آموزش تعمیر مشعل

این دوره به صورت تئوری و عملی در قالب 30 ساعت آموزشی اجرا میگردد و مدرک فنی حرفه ای قابل ترجمه  پس از آزمون ارائه می گردد.

  دانلود فایل PDF استاندارد مشعل های گازی و گازوئیلی

 دوره آموزش تعمیر مشعل2 - کارگاه عملی اموزش تعمیر مشعل های گازی و گازئیلی

 

پشتیبانی پس از اتمام دوره آموزش مشعل فنی حرفه ای 

بعد از پایان کلاس از شما پشتیبانی میشه تا بتونید مشکلاتتون را با کادر فنی آموزشگاه درمیون بگذارید و به یه تعمیرکار حرفه ای تبدیل بشین.

 

تضمین یادگیری دوره آموزش مشعل در تهران

اگر پس از پایان دوره حس میکنید مطالب را به خوبی یاد نگرفته اید به شرط آنکه در همه کلاسها حضور داشته باشید و غیبت نداشته باشید می توانید مجددا در همان دوره آموزشی شرکت کنید تا مطالب را کاملا یاد بگیرید.

 

زمان برگزار کلاسهای آموزش مشعل

کلاسهای اموزش تعمیرات مشعل به طور معمول روزهای پنجشنبه و جمعه ها و یا روزهای زوج برگزار میشه و یکماه طول میکشه . اگر قصد دارید در مدت کمتری کلاس را بگذرونید و زودتر مدرکتون را بگیرید میتونید در کلاس خصوصی شرکت کنید.

برای ثبت نام کافیه از طریق منو ثبت نام بالای سایت اقدام کنید یا با شماره تلفن هایی که در پایین همین صفحه قرارداره تماس بگیرید.

عجله کنید زمان را برای حرفه ای بودن و کسب درامد از دست ندید.

 

 روزها و ساعات برگزاری دوره آموزش مشعل تهران و اصفهان

این دوره در روزهای پنجشنبه و جمعه به مدت دو تا سه هفته در کارگاه برگزار می گردد و پس از اتمام دوره کاراموزان در پرتال آموزشگاه ثبتنام می شوند. پس از شرکت در آزمون تئوری و عملی مدرک رسمی از طرف سازمان فنی حرفه ای کشور صادر می گردد.

مشعل گازی - تعمیر مشعل های صنعتی و سه فاز و سروموتوردار

  ثبت نام 1 - جهت رفتن به فمر ثبت نام کلیک نمائید

توضیحات آموزشی در مورد مشعل ها

مشعل‌ از جمله مهمترین تجهیزاتی است که به همراه بویلر یا دیگ، قلب سیستمهای حرارت مرکزی ساختمان را تشکیل می‌دهند. در ادامه مشخصات فنی، برآورد ظرفیت، سوخت مورد نیاز، برندهای معتبر و بهترین قیمت خرید انواع مشعل گازی، گازوئیلی و دوگانه سوز بررسی و ارائه گردیده است.

 

راهنمای بررسی و انتخاب انواع مشعل

مشعل تجهیزی است که با اختلاط سوخت و هوا و احتراق و شعله ورسازی این مخلوط، انرژی سوخت فسیلی را به انرژی گرمایی تبدیل می‌کند. انرژی تولید شده مشعل در محفظه احتراق بویلر یا دیگ با دو روش جابه جایی و تشعشع به سیال انتقال دهنده انرژی (آب) درسیستم حرارت مرکزی ساختمان منتقل می شود.
مشعل ها عملکرد ایجاد گرما در انواع دیگ ها، هیترها و حتی پکیج های گرمایشی را به عهده دارند و بعنوان قلب هرسیستم گرمایشی شناخته می شوند.
مشعل با پاشش سوخت (گاز، گازوییل، مازوت) و اختلاط آن با هوا و عبور مخلوط سوخت و هوا از شعله پخش کن و سپس احتراق این مخلوط توسط ترانس جرقه زن، حرارت مورد نیاز را در داخل محفظه احتراق دیگ یا کوره ایجاد می نماید.
بدیهی است در هر مشعل و دیگ، تعدادی کنترل کننده مانند رله، فتوسل، یون و ترموستات وجود دارد که مقدار و زمان هرکدام از فرآیندهای مشعل را کنترل می نمایند.

 

آموزش مشعل گازسوز موتورخانه

مشعل گاز سوز از پرکاربردترین نوع مشعل ها می باشند که در تاسیسات مکانیکی و موتورخانه مورد استفاده قرار می گیرند. سوخت مصرفی انواع مشعل گازی آنها گاز طبیعی یا همان گاز شهری می باشد. هوای مورد نیاز احتراق و پرتاب شعله در مشعل گازسوز توسط یک فن گریز از مرکز یا ونتیلاتور تامین می شود که موتور این فن می تواند از نوع تک فاز یا سه فاز باشد. کنترل هوا در مشعل گازسوز توسط دمپر صورت می گیرد که در مشعل های کوچک از نوع دستی و در مشعل های بزرگ از نوع موتوری می باشد که توسط سروو موتور کنترل می شود.

 

در مشعل های گازوئیل سوز، اشتعال بوسیله ترکیب هوا با گازوئیل صورت می گیرد. در مشعل های گازوئیلی الکتروموتور علاوه بر، به حرکت در آوردن فن سانتریفیوژ و تامین هوای مورد نیاز احتراق در مشعل، وظیفه به گردش در آوردن شفت پمپ گازوئیل و انتقال سوخت را نیز بر عهده دارد. پمپ گازوئیل مشعل های گازوئیلی از نوع دنده ای فشار قوی می باشد. در این مدل ابتدا سوخت پس از عبور از فیلتر گازوئیل توسط شیر برقی کنترل می شود و در نهایت توسط نازل از حالت مایع به صورت پودر تزریق می شود و به همین جهت به آنها مشعل های جت فشاری یا پودر کننده فشار قوی تفنگی نیز می گویند. در خروجی نازل الکترودهای جرقه زن قرار دارند که باعث ایجاد احتراق ترکیب گازوئیل و هوا و در نتیجه تشکیل شعله می شوند. در مشعل های گازوئیلی برای کنترل شعله از سنسور چشمی استفاده می شود که در صورت عدم تشکیل شعله مجموعه فن، پمپ و تجهیز را خاموش می کند.

 

چهار نکته در خصوص احتراق سوخت مشعل های گازی و گازوئیلی

  1. به ازاء هر 300 متر افزایش ارتفاع از سطح در یا بدلیل کاهش غلظت هوا، راندمان احتراق سوخت انواع مشعل ها حدود 4% کاهش می یابد.
  2. ارزش حرارتی هر متر مکعب گاز طبیعی تقریبا معادل K.cal 9200 می باشد.
  3. ارزش حرارتی هر لیتر گازوئیل تقریبا معادل K.cal 8500 می باشد.
  4. ارزش حرارتی هر کیلوگرم گازوئیل تقریبا معادل K.cal 10500 می باشد.
  • همچنین برای انتخاب مشعل، پس از تعیین نوع سوخت و ظرفیت مناسب آن به قطر لوله شعله پوش مشعل جهت امکان قرار گرفتن آن در دیگ و نصب مشعل روی درب جلوی دیگ توجه فرمایید.

 

اجزای مشعل موتورخانه گازوئیلی

  1. فیلتر
  2. پمپ گازوئیل
  3. شیر برقی
  4. نازل
  5. الکتروموتور
  6. فن سانترفیوژ دمنده هوا
  7. دمپر تنظیم هوای ورودی
  8. سنسور کنترل شعله
  9. رله تنظیم سوخت

 

انواع مشعل از نظر نوع سوخت مصرفی

  1. مشعل گازی (GAS BURNERS)
  2. مشعل گازوئیل سوز (LIGHT OIL BURNERS)
  3. مشعل دوگانه سوز (DUAL BURNERS)
  4. مشعل مازوت سوز (HEAVY OIL BURNERS)
  5. مشعل سه گانه سوز (MULTI BURNERS)

 

آموزش مشعل گازی یا گازسوز

  • مشعل گازی برای احتراق گاز طبیعی طراحی شده‌ و گاز تغذیه در این مشعل‌ها، پس از عبور از فیلتر گاز توسط شیر برقی تدریجی کنترل شده و هوای لازم برای احتراق آنها، توسط یک دمنده که بر روی محور موتور نصب شده است، تأمین می‌گردد.
  • در مشعل های گازی دبی هوای ورودی توسط دمپر هوایی که در بدنه مشعل نصب شده است، براساس ظرفیت آن به صورت دستی یا موتوری کنترل می شود.
  • جریان گاز از یک فیلتر عبور کرده، با هوای احتراق مخلوط شده و آماده احتراق می‌شود. اگر فشار هوای احتراق از حدی کمتر شده و یا فشار گاز از مقدار مورد نظر بیشتر یا کمتر شود، توسط سنسورهای فشارِ تعبیه‌شده حس گردیده و مشعل به وسیله پرشر سوئیچ های هوا و گاز از طریق فرمان رله، خاموش می‌شود.
  • مشعل‌های گازی از نظر عملکرد به انواع دمنده دار یا فن دار و نیز انواع بدون فن (بدون صدا) تقسیم می شوند که مشعل های به کار رفته در پکیج های آپارتمانی از نوع مشعل های گازی بدون دمنده و بی صدا می باشند.

 

آشنایی با مشعل گازوئیلی

  • در مشعل های گازوئیلی خانگی و کوچک، الکتروموتور علاوه بر عملکرد به حرکت درآوردن محور فن هوادهی، عمل چرخش محور پمپ گازوئیل مشعل را نیز به عهده دارد. در مشعل های بزرگ گازوئیل سوز، الکتروموتور جداگانه ای برای کوپل شدن با محور پمپ گازوئیل مشعل تعبیه می گردد.
  • فن هوادهی مشعل های گازوئیل سوز از نوع فن سانتریفیوژ بوده که روی محور الکتروموتور مشعل با دور 2900 نصب می گردد.
  • با استارت موتور، فن هوادهی به حرکت در می آید و مولکول های هوای بین پره های فن شروع به حرکت می کنند. برای کنترل مقدار هوای فن، در دهانه ی مکش آن یک دمپر قرار داده می شود که تنظیم هوای ورودی در مشعل های کوچک، به صورت دستی در مشعل های بزرگ به وسیله ی یک سرو موتور، کنترل شده و میزان هوای عبوری از دمپر هوا متناسب با مقدار سوخت کم و زیاد می شود.
  • معمولا پمپ گازوئیل را در مشعل های فشار قوی به صورت دوار و یا چرخ دنده ای انتخاب می کنند.

 

انتخاب مناسب مشعل گازی و گازوئیلی 

تولیدکنندگان مشعل‌ها معمولاً قدرت حرارتی هر مشعل را در جداولی ارائه می‌دهند که شامل حداقل و حداکثر قدرت حرارتی مشعل‌ها هستند. توجه به این اعداد در انتخاب مشعل مناسب برای نیازهای خاص بسیار مهم است.
پارامترهای مهمی که برای انتخاب و محاسبه مشعل مناسب در دیگ ها و هیترها در نظر گرفته می‌شوند عبارتند از:

  • نوع سوخت: نوع سوخت مصرفی (مانند گازوئیل یا گاز طبیعی) نقش مهمی در انتخاب مشعل دارد. ارزش حرارتی سوخت و ویژگی‌های آن می‌تواند تأثیر زیادی بر مصرف سوخت و ظرفیت مشعل داشته باشد.
  • ارتفاع از سطح دریا: ارتفاع از سطح دریا تأثیر مستقیمی بر راندمان احتراق و انتخاب مشعل مناسب دارد. ارتفاع بالاتر باعث کاهش چگالی هوا و کاهش اکسیژن در هوا می‌شود که خود منجربه کاهش راندمان احتراق مشعل می گردد.
  • راندمان دستگاه: راندمان دستگاه حرارتی (بویلر یا کوره) با توجه به ارتفاع از سطح دریا تعیین می‌شود. این پارامتر نشان‌دهنده کارآیی دستگاه در تبدیل سوخت به حرارت است. در ارتفاعات بالا به دلیل کاهش چگالی هوا، به طور کلی راندمان احتراق کاهش می یابد.
  • نوع و خصوصیات بویلر یا محفظه احتراق: نوع بویلر (چدنی یا فولادی)، ابعاد محفظه احتراق و خصوصیات دیگری که تأثیر مستقیمی بر انتخاب مشعل دارند.
  • ظرفیت دیگ: ظرفیت حرارتی دیگ یا کوره که به واحد کیلوکالری بر ساعت (Kcal/hr) نمایانگر توانایی دیگ در تولید حرارت است. این پارامتر به عنوان یکی از مهم‌ترین معیارها در انتخاب مشعل مدنظر قرار می‌گیرد.
  • ضریب اطمینان : برای ایجاد اطمینان بیشتر و در نظر گرفتن عوامل ناشناخته، ضریبی به نام ضریب اطمینان در محاسبات انتخاب ظرفیت مشعل ها استفاده می‌شود. این ضریب معمولاً بین 10% تا 20% بیشتر از ظرفیت گرمایش دیگ یا هیتراست و به ظرفیت مشعل اضافه می‌شود.

 

نحوه انتخاب ظرفیت مشعل

ظرفیت مشعل با فرمول زیر محاسبه می شود:

(راندمان × ارزش حرارتی سوخت) / (قدرت حرارتی دیگ یا بویلر حرارتی (کیلوکالری در ساعت)) = وزن سوخت مصرفی (کیلوگرم در ساعت)

  • به علت کم شدن فشار هوا، هر 300 متر افزایش ارتفاع، سبب کاهش 4 درصدی بازدهی احتراق سوخت در این تجهیز می شود.
  • هر مترمکعب گاز طبیعی به طور تقریبی دارای ارزش حرارتی برابر با 9200 کیلوکالری است.
  • هر لیتر گازوئیل به طور تقریبی ارزش حرارتی برابر با 8500 کیلوکالری دارد.
  • هر کیلوگرم گازوئیل تقریبا دارای ارزش حرارتی برابر با 10500 کیلوکالری است.

 

فصل مشترک انواع مشعل سوخت مایع 

  • نیاز به اتمایزه کردن سوخت مایع دارند.
  • نیاز به ترکیب سوخت با هوای احتراق دارند.

لزوم اتمایزه کردن سوخت مایع قبل از احتراق این است که بیشتر سوخت‌ها به دلیل پایین بودن عدد اکتان آنها به راحتی در حالت مایع محترق نمی‌شوند.
به عنوان مثال اگر یک کبریت روشن را درون یک محفظهّ حاوی گازوئیل یا مازوت فرو کنیم، شعله آن به سرعت خاموش می‌شود. لذا برای محترق کردن این قبیل سوخت‌ها، نیاز است تا آنها را از حالت مایع به حالت پودر (اتمیزه) تبدیل نمائیم. اتمیزه کردن سوخت، سطح تماس آن را با اکسیژن هوا بیشتر کرده و احتراق آن را آسان‌تر می‌کند.
به عنوان مثال، می‌توان توسط یک نازل، دبی ۱ گالن بر ساعت سوخت گازوئیل در فشار عملکردی ۷ بار را به بیش از ۵۰ میلیارد قطره روغن در ساعت تبدیل کرد. سایز این قطره‌ها از ۰٫۰۰۰۲ تا ۰٫۰۱ اینچ متغیر است.
به وسیله این فرایند سطح تماس سیال در حدود ۳۸۰۰ برابر افزایش می‌یابد. اگر اتمایزه شدن ناقص صورت گیرد، سایز قطرات خیلی بزرگ خواهد بود و این ذرات به صورت ناقص محترق شده و به صورت نیم سوز از شعله خارج می‌شوند.
این مسئله گاها به صورت پرتاب شدن ذرات آتش در شعله برخی مشعل های گازوئیل سوز یا مازوت سوز دیده می‌شود و تنها باعث احتراق ناقص و پایین آوردن راندمان و همچنین تشکیل رسوب در محفظه احتراق دیگ می‌شود.

 

چهار گروه اصلی از انواع مشعل‌ مایع سوز

  • جت فشاری Pressure jet
  • روتاری کاپ Rotary cup
  • Air/stem-atomized
  • Low pressure air atomizing

 

 

آموزش عیب یابی و رفع مشکلات مشعل گازی

در ادامه رایج‌ترین عیب‌ها و مشکلات مشعل‌های گازی را بررسی کرده و برای برطرف شدن هرکدام راه حلی ارائه دادیم:

 

صدای مشعل زیاد است چه کنیم

این مورد از عیب‌های رایج مشعل ‌های گازی ایران رادیاتور هم به‌شمار می‌رود که در جدول عیب‌یابی مشعل گازی ایران رادیاتور نیز به آن پرداخته شده است.

عیب: دریچه هوا محکم نیست و لقی دارد.

راه حل: دریچه را محکم کرده و لقی را برطرف کنید.

 

یاتاقان‌های موتور معیوب هستند.

راه حل: آن‌ها را تعمیر یا تعویض کنید.

 با وجود بسته بودن اتصال برق، موتور کار نمی‌کند.

 

کلید فشار هوای مشعل از تنظیم خارج شده یا خراب است.

راه حل: نسبت به تعویض کلید پرشر یا فشار هوا اقدام کنید.

 

کلید مشعل یا سیم‌کشی با مشکل مواجه شده است.

راه حل: کلید مشعل را عوض کنید یا سیم‌کشی را بررسی کرده و عیب آن را برطرف کنید.

 

مشعل در حین کار مکرراً خاموش می‌شود.

عیب: تنظیم شعله بدرستی صورت نگرفته است.

راه حل: هم جریان گاز و هم جریان هوا را تنظیم کنید.

 

عیب: الکترودها فاصله زیادی دارند.

راه حل: فاصله الکترودها را کمتر کنید.

 

موتور به درستی کار نمی‌کند زیرا مدار برق مشعل فعال است.

عیب: سیم‌کشی پایه رله مشکل دارد.

راه حل: سیم را بررسی کرده و اشکال را رفع کنید.

 

عیب: اکوستات تنظیم نادرستی دارد.

راه حل: اکوستات را به درستی تنظیم کنید.

 

فرایند احتراق صدای زیادی تولید می‌کند.

عیب: مقطع دودکش کوچک بوده و یا گرفتگی دارد.

راه حل: مقطع دودکش را عوض کرده یا گرفتگی را رفع کنید.

 

مدت کوتاهی پس از تشکیل شعله، رله ریست می‌شود.

این مورد هم از عیب‌های مشترک سایر مشعل‌ها با مشعل‌های ایران رادیاتور است که در جدول عیب یابی مشعل‌های گازی ایران رادیاتور نیز بیان شده است.

عیب: میله یونیزاسیون کثیف یا معیوب است.

راه حل: آن را تمیز کرده و یا تعمیر کنید.

 

عیب: بدنه مشعل با زمین اتصال ندارد.

راه حل: اتصال را برقرار کنید.

جدول عیب یابی مشعل گازی ایران رادیاتور و راه حل‌ها

همانگونه که در بالا اشاره کردیم برند ایران رادیاتور از برندهای تولید کننده مشعل‌های گاز است که طرفداران زیادی دارد. به همین علت در ادامه به‌صورت اختصاصی به جدول عیب‌ یابی مشعل گازی ایران رادیاتور و راه حل آن می‌پردازیم.

 

مشعل گازی صدای زیادی تولید می‌کند.

عیب: دریچه تنظیم هوا لق شده است.

راه حل: دریچه را در جای خود محکم کرده و لقی را برطرف کنید.

 

عیب: بادزن ثابت نیست.

راه حل: آن را در جای خود ثابت و محکم کنید.

 

عیب: یاتاقان‌های موتور ایراد دارند.

راه حل: آن‌ها را بررسی کرده و ایراد را رفع کنید.

 

عیب: موتور بدرستی نصب نشده است.

راه حل: آن را بررسی کرده و اقدامات لازم را انجام دهید.

 

۲. مشعل حین فعالیت خاموش می‌شود.

عیب: شعله به‌درستی تنظیم نشده است.

راه حل: شعله را با دقت تنظیم کنید.

 

عیب: فاصله بین الکترودها زیاد است.

راه حل: فاصله آن‌ها را کم کنید.

 

عیب: ترانسفورمر به‌درستی کار نمی‌کند و شیر مغناطیسی به علت افت ولتاژ باز نمی‌شود.

راه حل: ولتاژ را تا حد نیاز تقویت کنید.

 

۳. رله مشعل گازی ریست می‌شود.

عیب: میله یونیزاسیون کثیف یا معیوب است.

راه حل: وضعیت میله را بررسی کرده و آلودگی آن را تمیز کرده یا آن را عوض کنید.

 

عیب: فاز و نول بصورت برعکس به پایه متصل شده‌اند.

راه حل: آن‌ها را به جای صحیح متصل کنید.

 

عیب: بدنه مشعل به درستی به زمین متصل نشده‌ است.

راه حل: اتصال لازم را برقرار کنید.

ارتباط با آموزشگاه دانش تاسیسات

شعبه تهران

شهر ری، سه راه ورامین، خیابان شهید غیوری، کوچه صالحی ، سرای محله شهید غیوری

تلفن:  09030770446

02136657315 - 02133372675

لوکیشن آموزشگاه دانش تاسیسات تهران

--------------------------

شعبه اصفهان

هشت بهشت غربی، انتهای ملک شمالی، نبش کوچه ریخته گران، روبروی قرض الحسنه ابوذر

تلفن: 03132722459

09909516260

09030770446

 لوکیشن آموزشگاه اصفهان

سامانه پیامک

5000203002020

جهت ثبت نام مشخصات خود را به شماره فوق پیامک نمائید.