چرا پکیج به طور مداوم سرد و گرم می شود با مدرک معتبر

آموزش تعمیرات پکیج چیلر کولرگازی با مدرک رسمی زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور جهت ورود به بازار

سلام من در خدمت شما هستم هر سوالی دارید از من بپرسید...

ثبت نام از طریق واتس اپ
Close and go back to page

 چرا پکیج به طور مداوم سرد و گرم می شود

یک تجربه واقعی در مورد سرد و گرم شدن آب پکیج

مدتی بود وقت زیر دوش حمام بودم مدام آب سرد و گرم می شد و گاهی هم آب کلا سرد بود و زیر دوش یخ میزدم. تعمیرکاران مختلفی هم مراجعه کردند، از تعویض سنسور پکیج تا اسید شویی مبدل روی دستگاه انجام شد ولی تاثیری دیده نشد. تا بالاخره خودم عیب پکیج را پیدا کردم.

خیلی ساده بود شاید باورتون نشه ولی دبی اب ورودی به پکیج زیاد بود و همین عامل باعث سرد و گرم شدن آب گرم میشد. من شیر آب سرد ورودی به پکیج را اندکی کم کردم دیدم نوسان دمایی آب کمتر شد. اینقدر این شیر را کم کردم که بالاخره دمای اب گرم خروجی از پکیج که البته فشار کمتری نسبت به قبل داشت ثابت شد.

البته فشار آب دوش با توجه به اینکه شیر آب ورودی پکیج در حالت نیمه بسته قرار داشت ولی جوابگو بود و مشکل من برای همیشه رفع شد.

در کلاس آموزش تعمیرات پکیج یکی از موارد مهم در آزمون همین موضوع می باشد. شما همچنین میتواند اگر چنانچه به یادگیری رشته های دیگر تاسیسات نظیر دوره چیلر تراکمی یا آموزش تعمیر و نصب کولر گازی اسپلیت علاقه مند هستید از طریق منوی ثبت نام بالای سایت در این دوره ها شرکت کنید و مدرک رسمی از سازمان فنی حرفه ای کشور دریافت نمائید.

پکیج گرمایشی 

خارج نشدن دود از دستگاه

اگر به هر دلیل دود تولید شده توسط مشعل از محفظه احتراق تخلیه نشود سنسور مربوطه اجازه ادامه کار به پکیج را نمی دهد و پکیج خاموش می شود آب سرد میشود و شما شاهد نوسان دمای آب خواهید بود.

 

وجود رسوب در مبدل پکیج

رسوب گیری مبدل پکیج یکی از عیوب اصلی و پر تکرار در تعمیرات پکیج ها می باشد. برای رفع مشکل رسوب باید به تعمیرکار مراجعه نمائید برای آشنایی با روش رسوب زدایی مبدل پکیج می توانید مقاله نوشته شده در این رابطه را از طریق سایت مطالعه فرمائید.

رسوب اجازه انتقال حرارت از شعله به آب را نمی دهد و برای حل مشکل رسوب زدایی لازم و ضروری می باشد.

برای جلوگیری از رسوب گیری مبدل حرارتی پکیج استفاده از دستگاه رسوب زدا ضروری می باشد.

اگر در حین رسوب گیری از اسید قوی و غیر اصولی استفاده شود مبدل پکیج شما دچار سوراخ شدن می شود و با توجه به قیمت بالای مبدل پکیج ها ضررو زیان سنگینی به شما وارد خواهد آمد.

 اسید شوی مبدل

پائین بودن فشار اب پکیج

پائین بودن فشار آب نیز یکی از دلایلی است که موجب سرد و گرم شدن آب حمام می شود به نحوی که افت فشار باعث خاموش شدن شعله پکیج و سرد شدن آب می شود با افزایش مجدد فشار آب شعله روشن شده و آب گرم می شود.

 

ایراد در پمپ اب پکیج

اگر پمپ پکیج دچار خرابی باشد ممکن است علی رغم کار پمپ آب به درستی در مسیر چرخش نداشته و لذا آب گرم نمی شود.

 پمپ پکیج

ایراد در شیر سه راهه

در پاره ای از مواقع شیر برقی هیدرولیک ست دچار خرابی شده و زمانی که فلوسوئیچ آب گرم فرمان باز شدن شیر آبگرم را صادر میکند شیر برقی هنوز در حال دستور برای گرم کردن آب شوفاژ ها می باشد و لذا آب گرم نمی شود در این شرایط اگر پکیج را روی حالت تابستانی بگذارید و شیرهای اب رفت و برگشت رادیاتور را از زیر پکیج بسته نگه دارد اب حمام به طور کامل گرم می شود البته فراموش نکنید که این شیر ها در فصل زمستان بای در وضعیت باز قرار بگیرند وگرنه ممکن است به پکیج شما اسیب وارد شود.

هیدرولیک ست پکیج

مطالب علمی

ارتباط با آموزشگاه دانش تاسیسات

شعبه تهران

شهر ری، سه راه ورامین، خیابان شهید غیوری، کوچه صالحی ، سرای محله شهید غیوری

تلفن:  09030770446

02136657315 - 02133372675

لوکیشن آموزشگاه دانش تاسیسات تهران

--------------------------

شعبه اصفهان

هشت بهشت غربی، انتهای ملک شمالی، نبش کوچه ریخته گران، روبروی قرض الحسنه ابوذر

تلفن: 03132722459

09909516260

09030770446

 لوکیشن آموزشگاه اصفهان

سامانه پیامک

5000203002020

جهت ثبت نام مشخصات خود را به شماره فوق پیامک نمائید.