آموزش تاسیسات (یادگیری 100%+مدرک فنی حرفه ای) با مدرک معتبر

آموزش تعمیرات پکیج چیلر کولرگازی با مدرک رسمی زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور جهت ورود به بازار

سلام من در خدمت شما هستم هر سوالی دارید از من بپرسید...

ثبت نام از طریق واتس اپ
Close and go back to page

آموزش تاسیسات

تاسیسات یکی از رشته های پر طرفدار و پر درامد در صنعت ساختمان می باشد. آموزشگاه فنی حرفه ای دانش تاسیسات مجری برگزاری دوره های آموزشی تاسیسات فنی حرفه ای تهران و دوره تاسیسات در اصفهان می باشد. این دوره ها به صورت عملی در کارگاه های این آموزشگاه تاسیسات زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور برگزار می گردد و کاراموز می تواند پس از گذراندن دوره اقدام به دریافت مدرک بین المللی تاسیسات نماید. با مدرک فنی حرفه ای تاسیسات ارائه شده پس از دوره می توان جواز کسب گرفت، نمایندگی گرفت و یا برای مهاجرت به خارج از کشور اقدام نمود.

توجه!: دوره تاسیسات به صورت حرف حرفه در شاخه های مختلف برگزار می شود و به طور کلی در فنی حرفه ای، رشته ای به نام تاسیسات وجود ندارد بلکه تاسیسات رشته ای که شامل انواع رشته های دیگر می باشد.

آموزش تاسیسات عکس

عکس موتورخانه

  هزینه آموزش تاسیسات 

نام دوره

قیمت دوره

شروع دوره

ثبت نام

آموزش تاسیسات

تماس بگیرید

فروردین 1403

دکمه ثبت نام   

  ثبت نام 1

دوره های آموزشی تاسیسات حرارتی و برودتی تهران

بخشی از آموزش تاسیسات برگزار شده شامل دوره های آموزشی تاسیسات حرارتی و برودتی تهران می باشد. این دوره ها که در کارگاه مجهز این آموزشگاه برگزار می گردد شامل آموزش تعمیر پکیج، آموزش نصب پکیج، آموزش تعمیرات کولر گازی، آموزش تعمیر یخچال، آموزش تهویه مطبوع و آموزش تعمیر چیلر تراکمی و جذبی و... می باشد.

 

هزینه دوره تاسیسات

هزینه دوره تاسیسات فنی حرفه ای به طور سالانه توسط سازمان فنی حرفه ای کشور تعیین می شود و کلیه آموزشگاه های تاسیسات ملزم به رعایت شهریه اعلام شده از سازمان فنی حرفه ای می باشند. به طور کلی دوره تاسیسات به تنهایی دارای چندین شاخه مهم می باشد که شما برای یادگیری علم تاسیسات باید کلیه این زیر رشته ها را یاد بگیرید.

 

آموزش تاسیسات ساختمان

تاسیسات یکی از رشته های پر طرفدار در صنعت ساختمان است که بدلیل تنوع مشاغل مرتبط با این رشته بخش زیادی از نیروهای فنی و تکنسین های رشته تاسیسات را شامل می شود. آموزش تاسیسات شامل لوله کشی آب ساختمان، نصب و تعمیرات کولر گازی و پکیج، کانال کشی، لوله کشی فاضلاب، اجرای تاسیسات حرارتی برودتی و ... می باشد.

جهت تعمیر پکیج در تهران با ما تماس بگیرید

 

دوره های آموزشی تاسیسات فنی حرفه ای تهران

این دوره ها شامل آموزش چیلر تراکمی، آموزش تعمیر پکیج ، آموزش تعمیرو نصب کولر گازی، آموزش نصب پکیج، آموزش سیستم های تهویه مطبوع، آموزش لوله کشی ساختمان، آموزش تعمیر یخچال، آموزش تاسیسات ساختمان، آموزش تعمیر برد کولر گازی و ... می باشد.

 

دوره های آموزشی تاسیسات حرارتی و برودتی کرج

دوره های آموزشی برگزار شده در شهر تهران در محل شهر ری برگزار می شود و در حال حاضر در شهر کرج دوره های برگزار نمی شود ولی بدلیل کیفیت برگزاری دوره ها به صورت عملی، اغلب کاراموزان موسسه دانش تاسیسات از تهران و حتی شهرستان های دور در این دوره شرکت می کنند.

 مهندس کمالی

آموزشگاه تاسیسات

نکته مهم و ضروری در انتخاب آموزشگاه تاسیسات برای گذراندن دوره های مهارتی دارا بودن مجوز از سازمان فنی حرفه ای کشور می باشد. دلیل اصلی اینست که متاسفانه برخی از اموزشگاه هایی که غیر قانونی و اصطلاحا زیر پله ای هستند بدون نظارت هیچ ارگان رسمی اقدام به برگزاری دوره می نمایند و عموما از کاراموزان کلاه برداری میکنند چراکه اگر این آموزشگاه ها صلاحیت و شرایط لازم را داشتند توسط سازمان فنی حرفه ای کشور مورد تایید قرار گرفته و برای آنها پروانه تاسیس صادر می شد. از طرفی برخی آموزشگاه ها در رشته های دیگر نظیر برق ، الکترونیک و عمران مجوز دارند ولی بدون داشتن صلاحیت و مجوز اقدام به برگزاری دوره فنی تاسیسات می نمایند.

   ثبت نام 1

دوره های آموزشی تاسیسات فنی حرفه ای

دوره تربیت کارشناس تاسیسات مکانیکی در  سه بخش کلی طراحی، نظارت و اجرا و برای شاغلین بخش های مختلف مهندسین کارفرما، مشاور، پیمانکار و تدوین شده است. محاسبات سیستم های گرمایشی، سرمایشی و تهویه مطبوع، محاسبات آبرسانی، فاضلاب و آتش نشانی و محاسبات گازرسانی و از موارد مهم این دوره می باشد. ارائه نکات مهم اجرایی و نظارت بر بخش های مختلف تاسیسات مکانیکی از دیگر موارد مهم این دوره می باشد. دانش آموختگان این دوره خواهند توانست به عنوان یک کارشناس تاسیسات در پروژه های مختلف ساختمانی فعالیت نمایند.

 

مخاطبین دوره آموزش تاسیسات

علاقه مندان به یادگیری مهارت در رشته تاسیسات ، دانشجويان و مهندسان مکانيک و عمران در عرصه هاي مهندسين مشاور طراحان- واحدهاي مناقصات و پيشنهادات- بهره برداران- شركت هاي پيمانكاري اجرايي- گروه هاي تست و راه اندازي- بهره برداران- تعميرات و نگهداري - افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند افرادی که علاقه مند به داشتن شغل دوم هستند.

 مزایای مدرک آموزشگاه فنی و حرفه ای دانش تاسیسات

آموزش 100%کارگاهی و تضمینی،معرفی به کار در حین آموزش و پشتیبانی،ارائه مدرک فنی حرفه ای و بین المللی،خوابگاه ویژه کارآموزان شهرستان،برگزاری دوره های فشرده ویژه کارآموزان مهاجرتی،اساتید با تجربه در زمینه صنعت و ساختمان


دوره های آموزشی تاسیسات حرارتی و برودتی

تاسیسات به عنوان قلب تپنده ساختمان از اهمیت و اعتبار خاصی برخوردار می باشد بطوری که کم توجهی به این بخش منجر به عدم آسایش ساکنین و در نتیجه باعث غیر قابل استفاده شدن فضاهای مفید ساختمان می شود،از این رو محاسبه و انتخاب سیستم تاسیساتی مناسب تصميم بسيار حساسي است که توسط مهندسین طراح اخذ مي شود.در اين انتخاب علاوه بر دانش مهندس طراح،نظر کارفرما و يا ساکنين و امکانات و شرايط ساختمان نيز دخالت دارند.عوامل زيادی بايد مورد تجزيه تحليل و قضاوت قرار گيرند که اهم آنها،ايده های شخص يا سازمان سرمايه گذار و جنبه های اقتصادی طرح مي باشند.عمده ترين مسايلي که بايد مد نظر طراح سيستم تهويه مطبوع قرار گيرند به ترتيب: ۱-امکانات مالي کارفرما ۲-شرايط معماری ساختمان از نظر فضاهای موجود و موقعيت مکاني پروژه ۳-شرايط اقليمي پروژه از قبيل دما،رطوبت،باد،تابش آفتاب و ۴-ميزان بار حرارتي داخل ساختمان از قبيل ساکنين،چراغها و ساير مولدهای حرارت ۵-ميزان قابليت ساختمان در ذخيره کردن حرارت اکتسابي ۶-جنبه های فيزيکی فضا يا ساختمان از نظر تطبيق با سيستم تهويه مطبوع و تجهيزات آن وسايل و تجهيزات يک سيستم تهويه مطبوع احتياج به فضای کافي برای نصب دارند.اين مساله بايد مورد توجه مهندس طراح سيستم قرار گيرد و قبل از طراحي سيستم،امکانات ساختمان را در تخصيص فضای مناسب برای تجهيزات سيستم تهويه مطبوع مورد بررسي قرار دهد.وسعت فضای مورد نياز تجهیزات تهويه مطبوع ممکن است آنقدر کم باشد که بتوان آن را حتي در داخل فضای مورد تهويه نصب نمود،مانند فن کويل ،ولی تجهيزات يک سيستم تهويه مطبوع مرکزی که هوای مطبوع مورد نياز چندين اتاق يا فضای ساختمان را تامين مي کند،احتياج به فضای بيشتری برای نصب دارند. آیتمهایی که در بخش تاسیسات مکانیکی یک ساختمان طراحی و محاسبه می گردند عبارتند از: -محاسبه بار سرمایش گرمایش مورد نیاز ساختمان انتخاب سیستم سرمایش گرمایش -محاسبه سیستم کانال کشی و لوله کشی دستگاهها محاسبه آبگرم مصرفي مورد نیاز منبع ذخيره آب -اطفا حریق محاسبه سیستم لوله کشی آب مصرفی، فاضلاب و تهویه محاسبه و انتخاب تجهیزات موتورخانه

 

سوالات مربوط به آموزش تاسیسات

آیا دوره تاسیسات فنی حرفه ای در آموزشگاه دانش تاسیسات به صورت عملی برگزار می شود؟

بله تمامی کلاسهای مهارتی در آموزشگاه دانش تاسیسات به صورت عملی و بخشی به صورت تئوری برگزار می شود.

 

دوره تاسیسات ساختمان در کدام شهر ها برگزار می گردد؟

این دوره ها در تهران شهر ری و در شهر اصفهان زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور برگزار می شود.

 

مدرک تاسیسات فنی حرفه ای ارائه شده چه مزایایی دارد؟

مدرک تاسیسات فنی حرفه ای مزایای زیادی دارد. اخذ جواز کسب، اخذ نمایندگی از شرکت های معتبر، دریافت وام اشتغال از جمله مزایای این گواهینامه می باشد.

 

دوره آموزش تاسیسات و لوله کشی ساختمان چگونه برگزار می شود؟

بخش تئوری آموزش تاسیسات در کلاس های موسسه دانش تاسیسات برگزار می شود و بخش عملی آن در کارگاه های مجهز این اموزشگاه برگزار می شود.

 

آموزشگاه تاسیسات تهران در کدام منطقه تهران واقع شده است؟

آموزشگاه دانش تاسیسات شعبه تهران در شهر ری واقع شده است.

                                                       

آموزش تاسیسات ساختمانی در چه زمانی برگزار می شود؟

این دوره های آموزشی به صورت ماهیانه در روزهای اخر هفته به طور معمول در پنج شنبه جمعه ها برگزار می شود تا شاغلین و کارمندان نیز امکان شرکت در این دوره را داشته باشند.

 

اموزش تاسیسات فنی حرفه ای و آموزش تاسیسات غیر فنی حرفه ای چه فرقی دارند؟

در حقیقت اعتبار مدرک ارائه شده در پایان دوره مورد تایید وزارت کار و سازمان فنی حرفه ای کشور می باشد ولی مدارکی که غیر فنی حرفه ای باشند هیچ اعتبار و ارزشی ندارند.

 

 

آیا مدرک فنی حرفه ای تاسیسات ارائه شده توسط دانش تاسیسات اعتبار دارد؟

بلی مدرک صادر شده از سوی سازمان فنی حرفه ای کشور می باشد و کاملا معتبر است.

 

سطح تحصیلات اساتید دوره تاسیسات فنی حرفه ای تهران چیست؟

کلیه اساتید آموزشگاه دانش تاسیسات از مدرسین دانشگاه و ناظران نظام مهندسی و یا مجریان صنعت ساختمان می باشند.

 

برای دریافت مدرک بین المللی تاسیسات چه مراحل را باید طی نمائیم؟

ابتدا ثبت نام نموده و در دوره شرکت می نمائید. پس از اتمام دوره در ازمون شرکت و در صورت قبولی در حدود یکماه مدرک بین المللی تاسیسات صادر می شود.

مطالب علمی

ارتباط با آموزشگاه دانش تاسیسات

شعبه تهران

شهر ری، سه راه ورامین، خیابان شهید غیوری، کوچه صالحی ، سرای محله شهید غیوری

تلفن:  09104130636 - 09030770446

02136657315 - 02133372675

لوکیشن آموزشگاه دانش تاسیسات تهران

--------------------------

شعبه اصفهان

هشت بهشت غربی، انتهای ملک شمالی، نبش کوچه ریخته گران، روبروی قرض الحسنه ابوذر

تلفن: 03132722459

09909516260

09030770446

 لوکیشن آموزشگاه اصفهان

سامانه پیامک

5000203002020

جهت ثبت نام مشخصات خود را به شماره فوق پیامک نمائید.